White Hair


Ultimul ceai baut:

White hair – ceai verde chinezesc cu aroma delicata. Cel putin asa scrie pe ambalajul pungii.

White hair este un ceai alb cu deosebite proprietati terapeutice. Este considerat un ceai Yang, cu un gust suav.

Este recomandat sa se fiarba la o temperatura de 70 – 80 grade C. Cantitate de 3 grame de ceai se poate pune in 200 – 240 ml. Daca timpul de infuzare este prea mare ceailul devine amar.

Va recomand ca primele infuzii sa fie de doar cateva secunde, intre 15 si 40, urmand sa cresteti timpul de infuzare pana la 3 minute.

White Hair este un ceai de zi cu zi care va aducea beneficiul unui gust delicat dublat de valoara sa terapeutica.

2 gânduri despre &8222;White Hair&8221;

  1. mm , mi-o scapat postu asta🙂

    Eu ma gandesc acum ca am gasit la Carturesti ceva asemenator la nume si descriere. Nu imi dau seama din poze daca si tu ai luat de acolo , pentru ca la ceaiul ce am cumparat eu frunzele se deschideau mai mult (dar le studiam doar in apa , sau scoteam cate una sa ma uit la ea.)

    M-a surprins ceaiul , a fost bun fata de ce se gaseste de obicei acolo, si multe erau intregi si unele aveau un mugur.

    Dar numele White Hair mie nu spune nimic. White Hair e si o varietate de Camelia Sinesis , poate face referire la ceaiuri care au perisoare albe sau , la ceai alb sau poate incurca pe cineva cu ceaiuri mai faimoase . Eu am vazut si ceai verde si ceai alb care seamana cu frunzele celui de la carturesti. Ceaiul verde uscat la soare poate arata asa. Ceaiul alb din categoria b iar poate arata asa. M-am dus dupa descrierea importatorului ca e ceai verde , si intradevar infuzia aduce a ceai verde.

    Macar de data asta nu i-o dat un nume mai celebru , gen „Silver Needle White Hair ” , care face parte din total o alta categorie.

    M-am luat cu ofuri , in concluzie pe mine m-o surpins placut. E peste media la ce se gaseste acolo.

    • Si eu am fost surprins placut de acest ceai. Frunzele arata bine si sunt aproape intregi. Gustul si aroma sunt delicate si placute. Problema cu provenienta sa ramane valabila, pe eticheta nu apare nici o informatie.Dar e acceptabil. Oricum, eu sunt multumit de el.

Lasă un răspuns

