Sensha – ceai verde


Am baut azi un ceai sensha. Nu am prins pe deplin gustul lui dar sunt in proces de descoperire🙂 Un gust putin dulceag si amarui, in  acelas timp. Aroma iti aduce aminte de iarba de fan (sau, cel putin, asta se intampla cu mine).

Am observat ca dupa a treia infuzie nu mai avea o aroma deosebita. Baut in batranul meu tokoname, trecut prin multe. Uneori ne atasam emotional de anumite ceainice, si atunci cand bem ceai, de fapt, ne conectam cu alte momente traite. Ma bucur de fiecare data cand folosesc acest ceainic. Si cand te gandesti ca nu vroiam sa il cumpar ….

4 gânduri despre &8222;Sensha – ceai verde&8221;

  1. Acesta este kyusu de care vorbeam. Mm , asa-i ca iasa mai bun ceaiul ? Daca iti aduce de iarba , fan cred ca l-ai facut ok.
    Exact asa arata si a meu , poza lui e in meniul site-ului😀.
    Stiu ce zici cu atasatul de ceainice. Mie imi provoaca nespus de multa placere si sa le curat. Mi’s dragi tare.

    Sa pui si poze la infuzii , ca sa ma delectez si cu ceaiul altora .

    Cosmin.

  2. Acuma mi s-o facut dor de ceainicul meu , eu am inceput la birou cu un Lung Ching , pe care l-am detectat a fi fals (tot carturesti) , da tot imi place .

Lasă un răspuns

