GunPowder


Am baut un ceai pe care il ratacisem demult printr-o cutie. Nici macar nu mai stiam ca il am. GunPowdwe, ceai verde. Are o forma de prezentare foarte interesanta. De la aceasta forma vine si numele, praf de pusca. Mici granule foarte dure. Detaliul asta te poate induce in eroare atunci cand vrei sa il infuzezi. Poti pune, cu usurinta, mult mai mult ceai decat este necesar.

Am facut cam 10 infuzii, primele 3 fiind „instant”, in acest fel gustul amar nu a aparut deloc. Am fost placut surprins de gust si aroma. Cu toate ca nu am descoperit prea mult din savoarea ceaiului verde apreciez, din ce in ce mai mult, calitatile sale.

Alt detaliu este acela ca aroma si gustul au persistat aproape 7-8 infuzii. Aroma de iarba putin fermentata si un aftertaste usor dulceag. Inca mai am o senzatie placuta pe palatin.

Lasă un răspuns

