Pu Erh mini Toucha


Pu erh-ul a fost unul dintre preferatele mele inca de la inceput. Aroma sa specifica te impresioneaza chiar de la inceput. Si cand spun ca te impresioneaza nu inseamna ca o face intotdeauna intr-un mod placut ….. Insa, dincolo de asta, este un ceai deosebit. Pu erh toucha este prezentat sub forma unor „cuiburi de pasare” (toucha), presate, foarte dure, care au 4 grame. Am folosit pentru aceasta infuzie doar 2 grame, in gaiwan, la o temperatura de 90 grade C. Am facut 7 infuzii. Prima am lasat-o aproximativ un minut pentru ca ceiul presat sa se desfaca. Odata desfacut ceaiul isi imprastie aroma cu repeziciune, astfel incat urmatoarele doua infuzii le fac la 10-15 secunde, crescand timpul pana la doua minute. Culoarea este deosebita, brun inchis, pusa in evidenta de cestile albe. A fost o placere sa il beau, cu atat mai mult ca a fost primul de azi …

2 gânduri despre &8222;Pu Erh mini Toucha&8221;

  1. Buna ziua. Beau mult ceai alb zilnic (pine needle, silver needle, bai mu dan – pe rand, nu toate odata!), dar nu fac niciodata din asta o ceremonie. Am invatat multe de pe acest blog – cred ca e cel mai bun si complet blog despre ceai.
    Am si eu niste intrebari: am primit cadou o cutiuta mica cu o pastila de puer si un Jin fu Gui. Astazi, la ora 18, am decis sa fac un puerh – pastila seamana cu cea din fotografie, doar ca are un sant median dupa care pastila se rupe in jumatate.
    L-am infuzat 2 minute, s-a desfacut in frunze marunte, iar acum beau produsul, care imi place foarte mult, fin, delicat, prietenos. Inteleg ca urmatoarele infuzari vor trebui sa fie de 15-30 secunde. OK.
    1.Dar cand se termina, ce fac, ca-mi place mult? De unde pot cumpara turtite, sau o turta mare – ce imi recomanzi?
    2.Cat timp se infuzeaza floricica? Se poate infuza de mai multe ori?
    Multumesc!
    O seara placuta!

    • Te salut.
      Ma bucur ca iti place puerh’ul si sper sa ai experiente placute cu acest tip de ceai si in continuare.
      1. Poti sa cumperi mini toucha de puerh de la magazinele online. Exista o mare varietate de ceaiuri si ai de unde sa alegi. Pe blog exista cateva link’uri catre magazine de la care am cumparat sau pe care le stiu.
      2. Se poate infuza de mai multe ori. Functie de calitatea ceaiului si de timpii de infuzare poti sa obtii cateva infuzii de calitate.

      Spor in toate!

Lasă un răspuns

