Xi Hu Long Jing


Xi Hu Long Jing

Producator: Longjingqiao (China)

Origine: Hangzhou – Zhejiang

An: aprilie 2008

Probabil cel mai bun ceai verde baut pana acum. Plecand de la forma de prezentare si culoare,  pana la gust si aroma, acest ceai este deosebit. Pana acum nu am apreciat foarte mult ceaiurile verzi, dar cu acest ceai am avut o experienta deosebit de placuta. Un ceai deosebit de fin cu o aroma florala speciala.

Xi Hu Long Jing

Am facut un numar de 8 infuzii, folosind aproximativ 3 gr. Primele 2 au fost aproape „instant” crescant timpul la 2 minute. Aroma acestui ceai este speciala, fiind diferita functie de modul de preparare. Prin metoda Gong Fu am obtinut o aroma mult mai puternica si mai profunda. Am facut si cateva infuzii in kyusu dar nu am obtinut aceleasi rezultate. Mai experimentez si cu alti timpi de infuzare.

Ceea ce m-a impresionat de fiecare data la ceaiurile verzi a fost aftertaste-ul. Dupa ce bei un ceai verde ramai cu un gust usor dulceag, placut si delicat. Acelas lucru s-a petrecut si cu acest ceai. Un aftertaste deosebit de fin, foarte usor dulceag, cu tenta florala.

Ceea ce nu am simtit a fost gustul „specific” de ceai verde, usor astringent. Si nici senzatia de iarba de fan. In schimb a aparut un gust delicat, foarte usor dulceag si o aroma florala, foarte fina.

Un ceai pentru momente speciale.

Xi Hu Long Jing

P.S. Acest ceai l-am primit in dar. Merci🙂

Un gând despre &8222;Xi Hu Long Jing&8221;

Lasă un răspuns

