Iwachu Tetsubin – ceainic de metal


Ultimul ceainic.

Un tetsubin pe care il urmaresc de cateva luni. Chiar daca are sita interioara si poate fi folosit ca si ceainic eu il folosesc pe post de vas pentru apa calda. Am observat o usoara diferenta in aroma si gustul ceaiului cand folosesc aceasta metoda.

Ceainicele de metal au un „ceva” special, poate si din pricina greutatii si densitatii, poate din cauza felului rustic in care se prezinta … oricum, sunt deosebite.

Acest tetsubin este produs de Iwachu din provincia Morioka, Japonia. Pe pliantul care vine o data cu ceainicul sunt detalii cu privire la calitatea, provenienta si modul de intretinere si folosire.

tetsubin

2 gânduri despre &8222;Iwachu Tetsubin – ceainic de metal&8221;

  1. Si eu vreau😀. Imi place asta e l-ai luat, e cumva de la Carturesti?
    In sensu ca am vazut unul similar , dar mi s-a parut cam scump fata de preturile pe care le stiu eu in afara.
    Daca nu e de acolo , eventual ma ajuti sa imi zici de unde ti l-ai luat🙂

Lasă un răspuns

