Oolong Clasic


Unul dintre ceaiurile mele preferate. Si, de asemenea, printre primele ceaiuri de calitate pe care le-am baut. Oolong’ul a fost si ramane preferatul meu.

Iar de ceaiul Oolong clasic ma leaga multe amintiri placute. Imi aduc aminte cu placere curiozitatea descoperirii lui si placerea cu care il savuram.Frunzele sunt inchise la culoare si stranse, fara a fi rulate. Au un miros puternic ce te duce cu mintea la mirosul de cafea.

Ceaiul este foarte placut aromat si „uleios”. Ceea ce m-a impresionat inca de la inceput a fost culoarea sa: galben auriu. Aroma este placuta si delicata. Ceaiul are un foarte fin gust dulce ce se simte, mai ales, la cateva secunde dupa ce il bei. Am facut un numar de cinci infuzii folosind aproximativ 2,5 grame. Am folosit un ceainic de YiXing dedicat pentru Oolong, folosind metoda gong fu.

Beau, de fiecare data, acest ceai cu mare placere si bucurie.

Lasă un răspuns

