Ceai Galben


Bio China Yellow Big Leaf – ceai galben

Cu toate ca atunci cand am baut pentru prima data acest ceai nu am fost deloc impresionat, insa cu urmatoarea ocazie am descoperit nuante de gust destul de subtile. Teoria spune ca aceste ceaiuri sunt foarte rare, datorita metodei de preparare, avad un pret ma masura. Insa acest ceai nu a fost unul scump … asta, probabil, datorita calitatii sale. Chiar si asa este un ceai interesant.

Frunzele sunt maronii si atata destul de bine. Printre ele se gasesc si multe tulpini subtiri de planta. Am facut cinci infuzii in gaiwan. Primul lucru observat a fost aroma de ceai prajit. Am avut impresia ca beau un ceai verde clasic trecut printr-un proces de prajire. Un gust usor astirngent si amar. Aftertaste usor dulceag.Culoarea este superba. Galben auriu. Culoarea devine mai inchisa la ultimele infuzii. Nu stiu exact de ce se numeste ceai galben … pentru ca aceiasi culoare poti sa o intalnesti si la Oolong.

Oricum este o culoare superba.Dupa infuzare frunzele se hidrateaza si se deschid. Acum poti sa observi ca sunt multe ramuri subtiri.

Un ceai interesat, chiar daca nu sunt  informatii despre provenienta sa pe ambalaj, poate fi considerat un ceai bun. Fiind si singurul ceai galben pe care l-am baut pana acum nu pra am termeni de comparatie. Oricum mi-a trezit interesul si curiozitatea🙂

Un gând despre &8222;Ceai Galben&8221;

Lasă un răspuns

