Oriental Beauty – Dong Fang Mei Ren – Oolong


Oriental Beauty – Dong Fang Mei Ren – OolongAcest ceai are o caracteristica aparte: are o aroma puternica care te duce cu gandul la mierea de albine.

Am observat acest lucru inca de prima data de cand l-am baut. Gustul este complex, usor dulceag cu nuante amarui. Frunzele au culoarea variata, de la  maroniu inchis pana la negru. Se mai numeste si Wu Se Cha, in 5 culori, asta variatiilor de culoare ale frunzelor.

Am folosit apa la temperatura de 95 grade C, o cantitate de aproximativ 2,5 g de ceai, cu timpi de infuzare de 30 s, 60 s, 2 min, 3 min, 5 min. Aroma de miere de albine se mentine pana la ultima infuzie.

Frunzele se hidrateaza si se deschid. Au o culoare maronie si miros foarte placut. Ceaiul are o culoare galben auriu.Este potrivit sa beti acest ceai in cescute albe asta pentru a pune in valoare, mai mult, culoarea superba.

Folosind metoda Gong Fu de preparare va bucurati de toate calitatile acestui ceai special.

Lasă un răspuns

