Nepal MASALA


Nepal MASALA

„Ceai negru nepalez, bucati de scortisoara, seminte de anason, cuisoare, bucati de ghimbir, coriandru, piper negru, nucsoara, seminte de chimen.” – din descrierea ambalajului.

Am cautat toate aceste ingrediente in ceai dar nu prea am gasit multe. Contine mult ceai negru si cateva urme din ingredientele promise pe ambalaj.

AM folosit un ceainic in care contrastul dintre fundal si ceai este foarte placut🙂

Timp de infuzare: aproximativ 3 minute. Daca depasiti timpul de infuzare si ceaiul este prea amar puteti „dilua” infuzia cu putina apa fierdinte.

Infuzia are o culoare foarte frumoasa, rosu aramiu. Este destul de aromata, scortisoara predomina. Dupa cateva momende dupa ce bei prima ceasca simti o caldura placuta in tot corpul. Abia acum simt cateva arome ale condimentelor din interior. Inca nu am „prims” gustul acestui ceai dar pare a fi un companion potrivit pentru zilele friguroase ce urmeaza sa vina.

 

Dupa infuzare se vad foarte binele frunzele ceaiului negru si cateva resturi hidratate de condimente. Un ceai interesant care se poate bea cu lapte (am sa incerc asta la urmatoarele infuzii) si poate fi indulcit cu miere.

Am adaugat cu putin cei negru afumat pentru intarirea aromei.

In concluzie este un ceai interesant, cu potential, potrivit zilelor racoroase sau chiar geroase🙂

Lasă un răspuns

