Mu Ye Chun – 2007 – „Old Tree Green Cake”


NUME:   Mu Ye Chun – 2007 – „Old Tree Green Cake”

ORIGINE:  Mengku county of Lincang , China

PRODUCATOR: Mengku Tea Factory – Mengku Shuangjian

AN: 2007

Frunzele sunt foarte mari, comparativ cu celelalte „turte”, usor uscate (cu toate ca l-am tinut in conditii de conservare foarte bune), se desfac usor. Ceaiul are un miros foarte placut, delicat, parca ar fi viu …

De data aceasta  am experimentat un timp de infuzare mai mare. Primele doua infuzii la 20′, urmatoarele doua 30′, iar a cincea infuzie un minut. Chiar daca este un ceai fin si placut aromat, faptul ca este infuzat mai mult de un minut duce la un gust destul de „puternic”. Nu este chiar pe placul meu dar imi place sa descopar cat mai mult din potentialul ceaiurilor.

Gustul este afectat si de faptul ca am folosit o apa mai speciala, ceva nou pentru mine. Am descoperit, cu mare placere, faptul ca aceasta apa poate sa afecteze profund calitatea si gustul ceaiului. Mi-am propus sa scriu, in scurt timp, un post despre apa (asa cum o vad din experienta personala) si despre felul in care aceasta poate sa transforme radical experienta bautului de ceai.

Frunzele arata foarte bine, par a fi proaspete. Probabil ca ar fi trebuit sa mai fac cateva infuzii pentru a lasa frunzele sa se deschida mai mult. Data viitoare …

Lasă un răspuns

